Norlanderon February 26 2014 19:29:32
Ein forbanna gód sída, sum Maddox 10+ years ago in his prime
Det har "man" ikke.
Du har været på tanken og spise død gris klokken otte i morges, og du var til traktortræk i Vendsyssel i forgårs.
Bland mig og alle andre lang udenom, og skriv 'jeg', båtnakke.
Vuzman 19/06/2026 18:35 Í gjár fyri 30 árum síðani spældi Toto í høllini á Hálsi
Norlander 08/06/2026 20:52 For some reason only 2 photos the Brugge album now, something might have gotten lost over the years and transfers of hosts, etc.
OKJones 08/06/2026 09:53 I'm pretty sure we had more photo albums, like Bruges and Dubrovnik.